Problemas con Crosstab report

0

Hola tengo problemas con los reportes Crosstab ya que no me aparece el título de las preguntas que coloco en las filas solo me aparece el Reporten Value ya seleccioné la opción de Original Titles

IS answered
    0
    IS 2.20K Rep.

Google Translate to English:

Hello, I have problems with Crosstab reports since I do not see the title of the questions that I put in the rows, only the Reporten Value appears and I have already selected the option of Original Titles

I haven’t been able to duplicate the  problem with some test questions I put into a crosstab. Does the survey use Text & Translations? That might have something to with it. I assume the question we are talking about is the age range question. What type of question is that? For example is it just a radio button question?

Google translate al español:

No he sido capaz de duplicar el problema con algunas preguntas de prueba que pongo en una tabla de referencias cruzadas. ¿Utiliza la encuesta Text & Translations? Eso podría tener algo con él. Supongo que la pregunta que estamos hablando es la cuestión de rango de edad. ¿Qué tipo de pregunta es esa? Por ejemplo, ¿es sólo una pregunta de botón de radio? 

IS answered

Login

Question stats

• Active
      • Views434 times
      • Answers1 answer
      • Followers1 follower